Ultimele articole

BMW M6 a iesit din productie Dupa retragerea actualei generatii M5, BMW a scos de pe liniile de productie si sportiva M6.  Pensionarea versiunii de...

Camioanele Mercedes-Benz Actros sunt de acum si mai sigure Mercedes-Benz a prezentat cea de-a doua generatie a sistemului de asistenta la franare Active Brake Assist pentru camioanele Actros de mare...

Dacia va produce 35 de unitati Duster pe zi din 2011 Pentru a satisface comenzile si a reduce timpul de asteptare al clientilor, Dacia vrea sa ajunga sa produca incepand cu anul viitor 35...

VW, Renault si Ford - cele mai vandute marci din Europa in primul semestru La nivel european piata auto a crescut cu 0,2% in primul semestru din 2010, fata de anul trecut, numarul inmatricularilor ridicandu-se la 7,49...

BMW Romania a \"transportat\" vedetele Ciuc Summer Festival Noul BMW X6 ActiveHybrid si un BMW Seria 7 au stat la dispozitia celor mai importanti artisti ai festivalului Ciuc Summer Fest:...

VW si Suzuki vor construi un model de clasa mica low-cost

14 decembrie 2009

422 vizualizari | 0 comentarii

La cateva zile dupa ce Volkswagen a achizitonat un pachet de actiuni de 19,9% din Suzuki, cele doua companii au anuntat ca vor dezvolta impreuna un model de clasa mica low-cost ce va fi destinat pietei auto din India. Noul model va inlocui actualul Suzuki Alto, un bestseller pe aceasta piata.

Potrivit cotidianului Economic Times, viitorul model va avea un pret cuprins intre 4.300 (circa 2.900 de euro) si 5.400 de dolari (3.600 de euro), adica de doua ori mai mult decat Tata Nano, cea mai ieftina masina din lume. In schimb, noul model low-cost se va situa sub nivelul de 8.800 de dolari (6.000 de euro), pretul lui Up!, cel mai ieftin model VW. "VW este foarte interesat sa produca un model mai ieftin decat Up!, iar cel mai indicat partener pentru acest proiect este Suzuki", a precizat Fabian Mannecke, purtatorul de cuvant al Volkswagen.

La randul sau, R.C. Bhargava, presedintele Maruti Suzuki, subsidiarul Suzuki in India, a declarat: "La un moment dat va trebui sa dezvoltam un inlocuitor pentru Alto. Aceasta zona de pret reprezinta nivelul entry level pentru clientii din India astfel ca nu putem lasa acest segment descoperit".

Sursa: Auto.ro



Distribuie pe facebook
Adauga un comentariu
Nume
Adresă email:
Comentariu:
Cod:
 
 

Comentarii