Ultimele articole

BMW M6 a iesit din productie Dupa retragerea actualei generatii M5, BMW a scos de pe liniile de productie si sportiva M6.  Pensionarea versiunii de...

Camioanele Mercedes-Benz Actros sunt de acum si mai sigure Mercedes-Benz a prezentat cea de-a doua generatie a sistemului de asistenta la franare Active Brake Assist pentru camioanele Actros de mare...

Dacia va produce 35 de unitati Duster pe zi din 2011 Pentru a satisface comenzile si a reduce timpul de asteptare al clientilor, Dacia vrea sa ajunga sa produca incepand cu anul viitor 35...

VW, Renault si Ford - cele mai vandute marci din Europa in primul semestru La nivel european piata auto a crescut cu 0,2% in primul semestru din 2010, fata de anul trecut, numarul inmatricularilor ridicandu-se la 7,49...

BMW Romania a \"transportat\" vedetele Ciuc Summer Festival Noul BMW X6 ActiveHybrid si un BMW Seria 7 au stat la dispozitia celor mai importanti artisti ai festivalului Ciuc Summer Fest:...

Porsche 911 Turbo facelift, mai rapid cu 10 secunde pe Nurburgring decat fostul model

18 octombrie 2009

284 vizualizari | 0 comentarii

Noul” Porsche 911 Turbo are cu doar 20 CP in plus si este cu doar 25 kg mai usor fata de masina pe care o inlocuieste, dar asta nu l-a impiedicat sa imbunatateasca timpul predecesorului pe Nurburgring cu nu mai putin de 10 secunde.

7 minute si 39 de secunde este asadar performanta de batut pentru viitoarea generatie Turbo, aceasta aflandu-se totusi la ceva distanta de cea stabilita de Nissan GT-R (7 minute si 26 de secunde).  

Precum bine se stie, 911 Turbo facelift are sub capota un motor boxer twin-turbo dotat injectie directa si turbine cu geometrie variabila, ce produce 500 CP si 650 Nm dintr-o cilindree de 3,8 litri.

Apoi, cu noua transmisie cu dublu ambreiaj instalata, supercar-ul din Zuffenhausen cantareste cu aproximativ un sfert de chintal mai putin decat vechiul 911 997 Turbo automatic, mandrindu-se cu un raport putere/greutate de 309 CP/tona.

Aceste doua masuri de ameliorare a performantelor dinamice nu aveau insa cum sa fie suficiente pentru ca “noul” 911 Turbo sa-si bata predecesorul intr-un asemenea mod, astfel incat evocarea retusurilor efectuate la nivelul trenului de rulare si aerodinamcii devin imperios necesare.

Felicitari inginerilor lui Porsche, insa noi asteptam deja viitorul Turbo: la urma-urmei, are multi pretendenti la tron de pus la punct...



Distribuie pe facebook
Adauga un comentariu
Nume
Adresă email:
Comentariu:
Cod:
 
 

Comentarii