Ultimele articole

BMW M6 a iesit din productie Dupa retragerea actualei generatii M5, BMW a scos de pe liniile de productie si sportiva M6.  Pensionarea versiunii de...

Camioanele Mercedes-Benz Actros sunt de acum si mai sigure Mercedes-Benz a prezentat cea de-a doua generatie a sistemului de asistenta la franare Active Brake Assist pentru camioanele Actros de mare...

Dacia va produce 35 de unitati Duster pe zi din 2011 Pentru a satisface comenzile si a reduce timpul de asteptare al clientilor, Dacia vrea sa ajunga sa produca incepand cu anul viitor 35...

VW, Renault si Ford - cele mai vandute marci din Europa in primul semestru La nivel european piata auto a crescut cu 0,2% in primul semestru din 2010, fata de anul trecut, numarul inmatricularilor ridicandu-se la 7,49...

BMW Romania a \"transportat\" vedetele Ciuc Summer Festival Noul BMW X6 ActiveHybrid si un BMW Seria 7 au stat la dispozitia celor mai importanti artisti ai festivalului Ciuc Summer Fest:...

Audi a primit premiul "Good Design"

14 decembrie 2009

308 vizualizari | 0 comentarii

AUDI AG a castigat un premiu pentru design din partea Clubul Designerilor Germani. Producatorul auto din Ingolstadt a fost premiat cu distinctia "Good Design" la categoria Corporate Communications.

Consolidarea esentei brandului "Vorsprung durch Technik" si manifestarea valorilor brandului "sportiv, progresiv, sofisticat" a constituit baza transformarii logo-ului pentru aniversarea companiei de 100 de ani.

Producatorul auto a fost laudat pentru atentia focusata pe cele patru inele, element central al idenitatii Audi- refacut  in concordanta cu un design mai contemporan care se combina cu esenta brand-ului “Vorsprung durch Technik".

"Celebrarea a 100 de ani Audi a fost prilejul ideal pentru o evolutie a identitatii noastre corporative. S-a fost investit in acest proiect – si, prin urmare, toti participantii sunt incantati de acest premiu ", a declarat Carina Jutta Frisch, sef departamenr de dezvoltare brand si identitate a corporatiei.

Noul design Audi este, de asemenea, sustinut de un nou font exclusive  “Audi Type"."Acesta a fost proiectat de tipografii Paul van der Laan si Pieter van Rosmalen in urma unui concurs international.

Caracterele de culoare rosie Audi este acum elementul care uneste produsele si serviciile Audi, fara a intra in concurenta cu inelele. Culoarea rosu  simbolizeaza de asemenea,  sportivitatea brandului.

Sursa: Auto.ro



Distribuie pe facebook
Adauga un comentariu
Nume
Adresă email:
Comentariu:
Cod:
 
 

Comentarii